2710 2015

Rapport ‘Onderwijs vernieuwen: samen aan de slag’

27 oktober 2015|Reacties uitgeschakeld voor Rapport ‘Onderwijs vernieuwen: samen aan de slag’

Met alle betrokkenen in gesprek zijn, dat is één van de ambities van de GEU. In ons rapport Onderwijs vernieuwen: samen aan de slag willen we u zichtbaar maken hoe we aankijken tegen de huidige ontwikkelingen in het onderwijs en de rol die aanbieders van leermiddelen, toetsen en educatieve dienstverlening [...]

1711 2014

Rapport ‘Leermiddelen van de 21e eeuw’

17 november 2014|Reacties uitgeschakeld voor Rapport ‘Leermiddelen van de 21e eeuw’

De GEU heeft opnieuw een rapport (‘Leermiddelen van de 21e eeuw’) uitgebracht om een bijdrage te leveren aan het gesprek over de vernieuwing van het onderwijs. Eerder dit jaar bracht de GEU al het rapport ‘Onderwijs vernieuwen doe je samen’ uit. Daarin schetsten we hoe de diversiteit tussen scholen de laatste [...]

2306 2014

Rapport ‘Onderwijs vernieuwen doe je samen’

23 juni 2014|Reacties uitgeschakeld voor Rapport ‘Onderwijs vernieuwen doe je samen’

De GEU heeft in juni 2014 een rapport uitgebracht waarin u kunt lezen hoe de GEU aankijkt tegen de huidige ontwikkelingen in het onderwijs. We laten zien hoe de wensen van scholen veranderen en hoe educatieve uitgeverijen daarop inspelen met de vernieuwing van hun leermiddelen en dienstverlening. Inmiddels staat vast dat [...]

101 2014

Informatiekaart voor het primair onderwijs

1 januari 2014|Reacties uitgeschakeld voor Informatiekaart voor het primair onderwijs

Scholen hebben de keuze uit een groot en groeiend aanbod van digitale leermiddelen. Deze leermiddelen kunnen scholen ondersteunen bij differentiatie, gepersonaliseerd leren en opbrengstgericht werken. Om de toegevoegde waarde maximaal te benutten is een goed doordacht en breed gedragen leermiddelenbeleid voor de school belangrijk. Daarom heeft de GEU met [...]

101 2014

Denkhulp voor het voortgezet onderwijs

1 januari 2014|Reacties uitgeschakeld voor Denkhulp voor het voortgezet onderwijs

Scholen hebben de keuze uit een groot en groeiend aanbod van digitale leermiddelen. Deze leermiddelen kunnen scholen ondersteunen bij differentiatie, gepersonaliseerd leren en opbrengstgericht werken. Om de toegevoegde waarde maximaal te benutten is een goed doordacht en breed gedragen leermiddelenbeleid voor de school belangrijk. Daarom heeft de GEU met De [...]